Yukselen İstanbul Gazetesi

E-ticarette en sık yapılan hatalar

COVID-19 sonrasında e-ticarete talep artarken, e-ticaret sitelerindeki eksikler, müşteri memnuniyetini ve alışveriş dönüşüm oranlarını olumsuz etkiliyor. Bu kapsamda Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, online alışveriş dünyasında en sık yapılan hataları değerlendirdi ve e-ticaret sitelerinin dikkat etmesi gereken noktaları açıkladı.

COVID-19’un küresel bir salgına dönüşmesi ile insanların evlerinde kalmaya başlamaları, elektronik ticaret hacminin de artmasına sebep oldu. Gündelik alışverişlerin yanı sıra, sağlık ve hijyen ürünleri, evden çalışmayı kolaylaştıran çeşitli bilişim ürünleri ve yapı kategorilerinde artış yaşanırken, yükselen tüketici talebi e-ticaret sitelerindeki eksikleri de göz önüne seriyor.7/24 açık bir mağaza olmak, alışveriş için yeterli değil Durumu değerlendiren Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “Tüketiciler sağlık endişeleriyle günlük tüketimlerini bile internet üzerinden karşılamaya başladılar. Bazı kategorilerde onlarca kat artan talepler görülüyor. Online alışveriş, her zaman açık bir mağazadan, neredeyse hiçbir çaba sarf etmeden ürün ve hizmet satın almayı sağlıyor. Ancak bu avantajlar, tüketicilerin alışveriş yapması için yeterli değil. Ürünler ve alışveriş süreci hakkında detaylı bilgi verebilmek, karşılaştırabilme imkânı sunmak, müşteriyi tanımak ve müşteri deneyimini iyileştirme çalışmaları yapmak, sürekli marka yatırımı yapmak gerekiyor. Bazı e-ticaret sitelerinin buna hazır olmadığını görüyoruz. Sunulan özellikler, teknik altyapı ve içerik anlamında bazı değişikliklerin yapılması gerekiyor ve buna hazır olanlar, salgın sonrası dönemde de büyümelerini sürdürebilecekler” dedi.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ